
СЕО ChangeImpulse: «Трансформація бізнесу без чіткої стратегії – не більше ніж модна іграшка для власника»
Впровадження інноваційних технологій на рівні цілих держав або окремих секторів економіки неможливе без грамотно проведених структурних змін у бізнесі. Але не кожен власник або топ-менеджер виявляється здатний їх реалізувати. Така потреба оформилася в чіткий запит, а він зі свого боку дав поштовх до появи нової професії, валідної для всіх країн світу – Change Management. Її теоретичний базис створений групою міжнародних експертів Асоціації фахівців з управління змінами і в США на сьогодні є головною платформою для того, щоб ефективно здійснювати організаційні зміни.
Один із найбільш помітних представників цієї сфери в Україні – компанія ChangeImpulse, створена 2014 року консультантом і бізнес-тренером Іриною Чернишовою. «Change-менеджери, до яких я себе відношу, – CCMP,Certified Change Management Professional – це назва нашої нової професії. Ми – ті люди, які забезпечують прийняття змін персоналом компанії, підтримують і структурують необхідні для цього процеси, системи, налагоджують оргструктуру. Однак на самому початку ми запитуємо власників і топ-менеджерів: «Яка ваша стратегія розвитку в зовнішньому світі?» І якщо вона не намічена, то просимо її сформувати. Інакше будь-яке впровадження корпоративних змін (digital- інструментів, ERP-систем, «талант-менеджменту», культури інновацій...) нагадує картину «лебідь, рак і щука» або, інакше кажучи, розпорошує обмежені ресурси компанії. Так описує Ірина Чернишова ази своєї авторської методики, за якою консультує середній і великий бізнес в Україні і за її межами.
Mind у рамках партнерства з інноваційною платформою Reactor.ua поговорив із СЕО ChangeImpulse про те, як впроваджуються інноваційні рішення в різних компаніях, що впливає на їхню успішність, чи багато залежить від віку співробітників. А також про те, чому не всякий високотехнологічний мобільний застосунок або новий регламент можна вважати чимось особливим.
Пропонуємо вашій увазі першу частину інтерв'ю з Іриною Чернишовою.
– Найбільш частий і/або характерний запит, що надходить до вашої компанії від українського бізнесу, – як він звучить? Як він формується? На якому етапі до вас приходять клієнти? Як вони кажуть, що саме в них не виходить?
– Під управлінням змінами зараз розуміють все що завгодно. Хтось вважає, що це про те, що «людина повинна змінитися». А яка людина? І де змінюватися – в сім'ї або на роботі? У будь-який живій компанії інноваційні технологічні зміни зачіпають більшою чи меншою мірою всіх людей і всі процеси. Але головним результатом має стати продуктивна робота співробітників із цими нововведеннями в їхній повсякденній рутинній роботі.
Change-менеджмент – це та компетенція будь-якого керівника, що створює і підтримує внутрішні організаційні умови для адаптації людей до роботи «по-новому» і досягнення цілей проектів і процесів змін.
Читайте продовження на сайті mind.ua