Долаємо опір: які зміни потрібні компанії для впровадження інновацій

Долаємо опір: які зміни потрібні компанії для впровадження інновацій
Навіщо потрібна і як працює методика Change Management

Tesla розробила секретний акумулятор, який зробить її електрокари дешевшими за бензинові авто. Microsoft запевняє, що Польща може стати цифровим серцем Європи. Глобальні компанії і невеликий бізнес сьогодні переймається тим, яку інновацію запровадити. Здавалося б, немає нічого простішого – беремо ідею і втілюємо в компанії. Проте на практиці все виглядає зовсім не так.

Як пояснила ССМР, CEO ChangeImpulse, ACMP Ukraine Leader, резидент Reactor.ua Ірина Чернишова, зазвичай керівництву чи власнику компанії потрібно здолати спротив всередині компанії.

Чому це стається і як донести головну ідею до персоналу так, щоб у всіх виникло бажання її втілити, експертка розповіла Mind.

Щоб залишатися «на конкурентному ринковому плаву», критично важливо впроваджувати інновації. Однак самі собою вони не призводять до бажаного результату. Зауважу, що згідно з дослідженнями McKinsey, 94% керівників незадоволені результативністю впровадження інновацій. Цифри – річ уперта, і вони доводять, що позитивний результат досягається тільки в тому випадку, якщо співробітники сприйняли інновацію і почали використовувати у своїй роботі.

Організація стає інноваційною, якщо люди в компанії розвивають і підтримують зміни постійно.

Сьогодні слово «інновація» звучить вельми привабливо, і хіба що ледачий не повторює його на всі лади і не вживає в найрізноманітніших контекстах. А чи замислювалися ви, який сенс вкладає в це слово пересічний співробітник середньостатистичної звичайної або найпросунутішої незвичайної компанії, коли це стосується не оновлення мобільного телефону, а змін, які через ці самі інновації мають торкнутися його особисто?

Читайте продовження статті на сайті mind.ua

Метки: Дилеммы менеджмента. Ситуации к обсуждению.

Login