
HR ЗЦО: як виграти, а не програти
Загальний Центр Обслуговування по управлінню персоналом - стратегічні переваги та «підводне каміння» імплементації
Change Management Event
Колеги та друзі, запрошуємо вас на Sharing session для обговорення та рекомендацій процесу управління змінами під час створення HR ЗЦО. Сесія організована в співдружності E&Y, ChangeImpulse та ЕВА.
Результати досліджень показують, що за рахунок ЗЦО:
- Підвищується швидкість обслуговування і рівень задоволеності внутрішнього клієнта (SSON)
- Знижуються витрати більш ніж на 30% (HypeCycle від Gartner)
- На 85% збільшується «рівень контролю» (Deloitte)
- до 25% скорочується чисельність адміністративного персоналу (CedarCrestone)
Переваги очевидні. Але чи підходить цей модний тренд Вашій компанії і які пастки потрібно обійти, щоб успішно провести організаційну зміну?
Наша agenda:

Огляд «Тренди і кращі практики в управлінні ЗЦО»

Кейс «Впровадження HR ЗЦО в Метінвест» і Workshop в міні-групах

Огляд «Інструменти Human Side of Change»
Online регистрация на участие в Sharing session
«HR ЗЦО: як виграти, а не програти»
«HR ЗЦО: як виграти, а не програти»
Фото с мероприятия






ФОТО ПРЕДОСТАВЛЕНЫ ЕВА