Отзывы о нашей работе

Чому навички CIO – це вміння управляти змінами задля збільшення відсотку задоволених вашими проектами та послугами

Анатолій Вовнюк

Анатолій Вовнюк
CIO «Нафтогаз Україна»

07/03/2018

Якщо подивитися на цілі та завдання, які зазвичай постають перед ІТ директором, то у 99% вони звучать так:

  • модернізувати систему ХХХ,
  • підвищити рівень задоволеності користувачів,
  • реалізувати проект з впровадження нової послуги,
  • збільшити рівень доступності систем, т.п.

Фактично, все вищезгадане вимагає від керівника конкретних, чи не зовсім, дій та вчинків, які націлені на досягнення мети: KPI, показники, прибуток. Втім, досягнення нашої мети, тобто реалізація проектів, виконання забаганок користувачів і т.п.), - це рівняння з багатьма невідомими. І будь-яке впровадження проекту і його подальша доцільність залежить від різних людей, їхнього сприйняття проекту, реакцій на нововведення та їхню підтримку змін. Бо ж, будь-який проект так чи інакше провокує зміни: ніщо вже не буде так, як було. Покращення – це нове, але кожен від цих змін, як стейкхолдер так і звичайний працівник, прагне отримати відповіді на свої бажання, реалізувати свої плани та досягти своїх цілей.

Отже, часто-густо будь-який керівник стикається із ситуацією, коли він стає «заручником» тих людей, від яких залежить кінцева ціль. Бо ж, наче проект зроблений, але чомусь замовник незадоволений; нова техніка придбана, втім рівень користувачів знизився, і такі пробуксовки виникають на кожному кроці.

Звичайно, одразу виникає доречна відповідь: щоб проект реалізовувався і втілювався «як по нотах», потрібен грамотний проектний менеджер. Звісно! Але чи готова компанія ззовні запрошувати спеціаліста (і так кожного разу), бо ж розвиток бізнесу йде постійно? Як то кажуть, на всі проекти кваліфікованих менеджерів не напасешся. Більше того, впевнений, що деякі зміни повинні ініціюватися та драйвитися на рівні CIO. Отже, реальне питання: що потрібно зробити для того, щоб і ресурсів/нервів/часу витрачати менше і результат був кращий?

Особисто для себе я знайшов точну відповідь: головне - це комунікація і побудова правильних відносин із замовниками, клієнтами, користувачами, партнерами та підлеглими. Бо саме від всіх цих людей, від їхнього ставлення до тебе, твоїх намірів та результатів залежить успіх чи провал будь-якого проекту. Після розуміння того, що потрібно, виникло бажання знайти систематизований і структурований підхід до змін. Хто шукає, той знаходить.

Як виявилось, у світі є успішні кейси, і навіть існує цілий інститут, який впроваджує системний стандарт, спрямований на успішні зміни. Association of Сhange Management Professionals, USA. Коли у Києві з’явилася програма від #ChangeImpulse, я одразу із задоволенням приєднався до цього корисного навчання. Що я отримав:

  1. Структуровану базу знань, вмінь та навичок, які можна використовувати в роботі під час реалізації будь-якого проекту.
  2. Систематизовані та розкладені по полицям інструменти Change Management.
  3. Чітке розуміння того, що не тільки мій досвід призвів до таких висновків, міжнародний досвід багатьох компаній зібраний в єдину систему.
  4. Є конкретні описані процеси впровадження, які вже доведені успіхом тих, хто втілив їх в життя (отже не потрібно винаходити велосипед самому).
  5. Цікаві та корисні контакти – однодумців, які впроваджують зміни у різних системних компанія, з якими можна обмінятися досвідом.
  6. Нові горизонти стосовно застосування отриманих знань.

Змін не потрібно боятися, їх потрібно очолювати.

Анатолій Вовнюк
об Управлении Изменениями

Видео отзывы

Социальные сети

Changeimpulse на linkedin
Changeimpulse на facebook

Сделайте нам запрос на отзывы
корпоративных клиентов о нашей работе

Получив сообщение, мы свяжемся с Вами в кратчайшие сроки

Login